Drie landen in één vakantie

4 mei 2015 - Posterholt, Nederland

We zijn vrijdagavond aangekomen in ons huisje op landgoed Aerwinkel nabij Posterholt, een klein plaatsje achter Roermond aan de Duitse grens.
Zo zit ik kort bij mijn werk en Inès en kinderen zijn er even een weekje tussenuit.

Zaterdag is het prachtig weer en zijn we gaan geocachen bij Maaseik (België ) langs een mooi uitzicht over de Maas. Hebben we onderweg in de haven een grote wafel met slagroom op

Zondag begint lekker; we kunnen zelfs buiten zitten, maar het weer slaat om. We rijden binnendoor naar het Duitse Brüggen want daar is een markt met asperges, aardbeien en Bratwurst! Esmee ziet het wel zitten. Helaas slaat het weer snel om en na een uurtje snellen we in de stromende regen terug naar de auto. En dat blijft zo. 's Avonds krijgen we zelfs onweer en het regent pijpenstelen!

Maar al met al vermaken we ons prima. Er is een klein zwembad waar Esmee kan oefenen en Kee-Lou doet lekker mee.
Veel natuur met vogels en eekhoorns die over onze tuintafel rennen. Erg leuk!