eerste stop: Slot Bad Bentheim

16 juli 2014 - Bad Bentheim, Duitsland

Vanmiddag onze huur camper opgehaald in Nörvenich nabij Köln. Met ruim dertig graden in de file - Baustelle - op naar huis om alle spullen te laden. Wat een berg?!
Na veel passen en meten alles erin gekregen. Alle De koelkast blijkt wel van uitzonderlijk klein formaat: met vier personen zullen we honger krijgen.....

Na het eten vertrekken we richting Duitsland: een camper content plaats gevonden - een open plein waar wel twintig campers staan. Vlakbij slot Bad Bentheim. Mooi slot overigens.
Voor zeven euro sta je hier een dag en stroom haal je voor 50 ct/KWh uit een paal Er is zelfs een toilet gebouw.

De Kids liggen uitgeteld op bed en ik zit buiten voor de camper. Het koelt eindelijk wat af. We gaan zo slapen. Het is half elf.
morgen een lange etappe naar Hirsthals (DK) voor de boeg.
vandaag 290 km gereden.

1. Opa en Oma:
    17 juli 2014
    Leuk idee om zo je reis te kunnen volgen. Je hebt nog wel een lekker stukkie voor de boeg vandaag naar het puntje van DK. Ik hoop, dat de airco goed werkt want het wordt wel een heet dagje! Goeie reis en de groten aan Norge, waar veel mooie herinneringen liggen van ons dat weet je. Veel liefs en groetjes aan allemaal
  2. Jack en Ingeborg:
    17 juli 2014
    Hoi allemaal, wat leuk dat we zo jullie mooie reis kunnen volgen. Jullie camper ziet er prachtig uit, wij wensen jullie een hele fijne vakantie en volgen jullie belevenissen vanuit thuis...veel plezier.
    XX